Ingin melihat harga terkini sugar glider malaysia

" Maaf Bertanya,  saya masih baru dan tidak tahu jenis-jenis sugar glider beserta harga"

Boleh tuan membantu saya?

Baik, saya akan membantu tentang soalan diatas, Sebelum itu saya Kenalkan siapa saya,  Saya Muhammad Adib hasan,  hampir 10 tahun dalam bidang memelihara, menternak biak baka, Membuat makanan khusus sugar glider dan menjual sugar glider.
Lokasi saya berada di Selangor.

(+)

Jenis - Jenis sugar glider beserta harga.

(+)

Disini saya akan berikan Harga secara aggaran sahaja.  Kerana harga yang tinggi biasanya merujuk kepada sugar glider yang jinak / cantik atau kata lain ,beli dan mudah untuk pembeli baru suai kenal bermain dengan sugar glider.
Semua itu anda perlu merujuk penjual anda.

Jenis Classic Grey - Harga Seekor Rm150- Rm180
(ada lingkaran hitam dibawah telinger)

Jenis White face -  Harga Seekor Rm250-380 seekor ( bahagian pipi adalah putih dan tiada lingkaran hitam dibawah telinger)



Jenis mosaic - Jenis ini Terdapat Pelbagai corak.  Malah harga tidak sama ,Harga ditentukan pada  Kualitinya dan corak. lihat gambar dibawah.    Harga Rm650-1600 seekor.





Jenis Ringtail - maksud ringtail adalah gelang yang ada pada ekor sugar glider.  Biasanya gelang mempunyai warna yang terang hitam /kelabu.
Harga Seekor Rm550-1000 . Beza harga bergantung kepada Kualiti dan Corak gelang pada ekor.



 saya berikan contoh contoh lagi sugar glider yang saya telah saya jual,  anda boleh rujuk sini untuk bantu anda, sebagai gambaran sebelum anda membeli sugar glider dimana mana lokasi yang anda suka.

tekan link ini : Jenis iklan jualan sugar glider

https://pilihsugarglider.blogspot.com/2019/12/baka-whiteface-blonde-double-het-66.html?m=1


Jika anda Berminat Membeli sugar glider hasil pembiakkan saya.  Anda boleh hubungi saya di talian / wasap 0122662239.

tekan link ini : cara dan panduan sebelum membeli sugar glider.

https://pilihsugarglider.blogspot.com/2020/04/cara-dan-panduan-memilih-sugar-glider.html?m=1

Join Channel Telegrem  :  jalan jalan cari sugar glider variasi sahaja.

jalan jalan cari sugar glider variasi
Jalan-Jalan cari sugar glider variasi

Join Group Telegrem : Sugar Glider Malaysia Telegrem

sugar glider Malaysia Telegrem

Join Group Whatapps
1)
2)




Terima kasih kerana sudi membaca